Neuron Solutions
  • Tanfolyamaink
  • Szolgáltatásaink
  • Munkáink
  • MI Demók
  • Blog
  • Hírlevél
  • Csapatunk
  • Kapcsolat
  • Magyar
    • Magyar
    • English
    • Deutsch
2022.01.19

Részt vettünk a Protechtor “HR támogatás a digitális forradalom tükrében” online kerekasztal beszélgetésén

Részt vettünk a Protechtor “HR támogatás a digitális forradalom tükrében” online kerekasztal beszélgetésén
2022.01.19

Tavaly novemberben kollégánk Ottó részt vett a Protechtor HR digitalizáció témájú online kerekasztal beszélgetésén más hasonlóan innovatív vállalkozásokat képviselő szakemberekkel együtt.

Ahogy a cím sejtetni engedi, a résztvevők azt járták körbe, hogy mit is jelent pontosan amikor a HR és a digitalizáció keresztmetszetéről beszélünk, mi történt az elmúlt években a szakmában, és mik azok a cutting-edge technológiai megoldások, amelyek megállíthatatlanul szivárognak be erre a területre is?

Ottó természetesen az MI szempontból közelítette meg a kérdéskört: felhívta a figyelmet, hogy a HR munkájában, tágabb értelemben a vállalat munkatársaival kapcsolatos menedzsment feladatokban is jelentős szerepe van az MI technológián alapuló megoldásként.

Megemlítette, hogy például a munkaerő-tervezés ugyan nem HR feladat, de ha jobban tudjuk tervezni MI által – hány eladó legyen a boltjainkban, hogyan osszuk be a gyártóüzemben a műszakokat – akkor munkatársaink kevésbé lesznek túlterheltek, kevésbé lesz hektikus a munkavégzés üteme, várhatóan növeli az elégedettségüket és végső soron csökkenti a fluktuációt, amely már kapcsolódik a HR munkaerő-megtartás feladatához.

Egy másik ilyen humán szempontokat segítő példa egy saját korábbi projektünk említése volt, amely során a Knorr Bremse budapesti kutató-fejlesztő csapata számára egy műszaki rajzokat automatikusan átvizsgáló és “leválogató” MI rendszert fejlesztettünk. Ezáltal a mérnökök munkáját nagyban megkönnyítettük azáltal, hogy több ezer digitalizált műszaki rajz között a keresési szempontoknak megfelelő fájlokat képfelismerő (computer vision) MI segítségével pillanatok alatt meg lehetett találni több órányi, esetleg napnyi fárasztó, monoton átnézés helyett.

Visszatérve a HR munkájának közvetlen támogatására szóba került, hogy a már valószínűleg már mindenki által ismert chatbot technológia, nemcsak az ügyfelekkel való kommunikációt tudja segíteni, hanem a cégen belül a munkatársaknak a HR csapattal és a vezetőséggel való kapcsolattartását is segítheti.

Az egész beszélgetés itt hallgatható meg:

Ne maradjon le a mesterséges intelligencia legújabb megoldásairól!

Kérje blogértesítőnket, és legyen mindig naprakész korunk legfontosabb technológiájával kapcsolatban!


AJÁNLATKÉRÉS
Előző bejegyzésMesterséges intelligencia – <BR> sci-fi és valóságKövetkező cikk Mesterséges, de intelligens?

Deep Reading Blog

Legfrissebb Hírek

A mesterséges intelligencia és más digitális technológiák üzleti alkalmazásának versenyjogi kérdései2022.06.30
Mesterséges intelligencia: új munkaerő a gyárakban2022.06.21
Milyen jövőt kívánunk magunknak, és mi lesz ebben a mesterséges intelligencia szerepe?2022.06.10
  • Magyar
  • English
  • Deutsch

Menu

  • Tanfolyamaink
  • Szolgáltatásaink
  • Munkáink
  • MI Demók
  • Blog
  • Blogértesítő
  • Csapatunk
  • Kapcsolat

NEURON SOLUTIONS KFT

Elérhetőségek:
1116 Budapest, Építész utca 8-12.
info@neuronsolutions.hu
Számlázási cím:
8220 Balatonalmádi, Szellő utca 7.
Adószám: 26363297-2-19

Adatkezelési Tájékoztató (Privacy Policy)

 

Neuron Solutions ♥

Neuron Solutions KFT

1224 Budapest

XVI. utca 3 A.

26363297-2-43

info@neuronsolutions.hu

Adatkezelési Tájékoztató (Privacy Policy)