Neuron Solutions

bank és pénzügy

BankBot: Az Ön megbízható ügyfélszolgálati aszissztense

#zökkenőmentesbeszélgetések #ügyfélelégedettség

Ezt a megbízható MI ügyfélszolgálati chatbotot úgy implementáljuk, hogy lekövesse a bankok és más pénzügyi intézmények speciális követelményeit. Az ügyfélkérdések hatékony kezelésével a BankBot tehermentesíti a személyzetet, miközben ügyel a biztonsági követelményekre az ügyfelekkel folytatott párbeszéd közben. A szigorú tesztelés az építési és megvalósítási fázisban garantálja az ügyfelek pontos és releváns tájékoztatását. A BankBotot személyiséggel (persona) ruházhatja fel az élménydús ügyfélélmény érdekében.

Felügyeleti és hatósági adatkérések automatizált feldolgozása MI segítségével

#működéshatékonyság #szabályozói megfelelés #biztosítékmegoldás

A pénzügyi szabályozások komplex környezetében a bankok gyakran szembesülnek azzal a kihívással, hogy a hatóságok adatkéréseire gyorsan kell válaszolniuk. E határidők elmulasztása jelentős bírságokat vonhat maga után, ami igényt támaszt a gyors és hatékony válaszadási mechanizmusra. Az MI alapú automatizált hatósági lekérdezés-kezelő és adatszolgáltató rendszer úttörő, ezekre a kihívásokra szabott megoldást kínál azáltal, hogy fejlett MI-algoritmusok segítségével racionalizálja a különböző banki forrásokból történő adatlekérdezés összetett folyamatát, és biztosítja a törvényi határidők betartását, csökkenti a bírságok kockázatát, valamint minimalizálja az emberi erőforrás bevonásának szükségességét.

A megoldás testreszabható, skálázható, a biztonságot és a jogszabályi megfelelést helyezi előtérbe, és zökkenőmentesen alkalmazkodik a bank infrastruktúrájához.

Az MI-alapú automatizált hatósági lekérdezés-kezelő és adatszolgáltató rendszer bevezetésével a bankok nemcsak a megfelelés elmulasztásából eredő bírságok kockázatát csökkenthetik, hanem optimalizálhatják működési hatékonyságukat is, értékes erőforrásokat szabadítva fel más fontos üzleti tevékenységek számára. Nyisson új fejezetet szabályozási megfelelés terén intelligens, hatékony és biztonságos megoldásunkkal.

Ügyfél onboarding folyamat MI aszissztense

#gyors #hatékony #process


A mai felgyorsult üzleti környezetben az új ügyfelek szolgáltatási folyamatba illesztése (onboarding) megköveteli az egyensúlyt a személyre szabott emberi interakció és az automatizálás hatékonysága között. A mesterséges intelligencia által támogatott ügyfél onboarding megoldás – amely ember és MI együttműködését, valamint hatékony ügyfélprofil-létrehozást és szolgáltatáslétesítést tartalmaz – ezt a kulcsfontosságú folyamatot hivatott racionalizálni, javítva mind az ügyfélélményt, mind a működési hatékonyságot.
Az MI alapú onboarding asszisztens megoldásunkkal az Ön vállalkozása a gyorsabb onboarding folyamatok, a jobb ügyfél-elégedettség és a fokozott biztonsági intézkedések előnyeit élvezheti. Ez a megoldás tökéletes egyensúlyt teremt a pótolhatatlan emberi tényező és a mesterséges intelligencia hatékonysága között, zökkenőmentes, biztonságos és ügyfélbarát ügyfélkezelési élményt biztosítva. Ezen innovatív megközelítésünk adaptálása az ügyfélkapcsolatok terén innovátorként pozícionálhatja vállalkozását.

Csökkentse manuális erőfeszítéseit!